czwartek, 30 czerwca 2016

17.06.2015

Są rzeczy w życiu które znaczą więcej niż pieniądze. 
Jest to pasja z jaką coś robimy.
 Ile w tym siebie oddajemy dla innych, ile wylewamy z siebie emocji i słów. 
Nie każde są wypowiedziane, nie zawsze mówić znaczy powiedzieć. Słowa wymawiane nie są niczym innym niż naszym wewnętrznym ja, naszymi odczuciami, pragnieniami, obawami.

W środku jestem pusta. Przelewam na papier to co z podświadomości przychodzi.
Ze świata biorę moc. 
Z wyobraźni i podświadomości piszę dziś. 
Jestem niczym naczynie, które wypełnia złość, miłość.
Jestem w wielkim bałaganie tego świata i poszukuję własnych dróg. 
Mam nadzieje że ją znalazłam. I będę nią iść i w sukcesie pławić się. 
Kocham to co robię, dziś a w muzyce jest moja moc. 
W pustce umysłu lubię pisać odprężam się i idę do klawiatury. 
Piszę więc co dziś jest w mojej głowie, dziś jest to przesłanie dla siebie na kiedyś. 
Nie na dziś. Kocham to i dziękuję za inspiracje tego, którego kocham i tego przy którym wypełnia mnie złość. 
Jestem tutaj i już. Znajdź co w duszy Ci dziś gra. Znajdź odpowiednią nutę odpowiednie słowo i dąż do celu który obrałaś właśnie dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz