środa, 15 czerwca 2016

Gwiazdy

Tysiąc gwiazd na niebie. I wiem ze jedna jestem ja.
Nigdy nie sądziłam , że zabłyśniesz i TY. Żeby moje serce skraść.
Ale teraz wiem. Ze to pułapka z której nie ucieknę dziś. Niech to diabli na dadza.

Nie ma znaczenie gdzie pójdę, zawsze będę czuć Ciebie w środku mym.
Moje serce bije dla Ciebie i to właśnie jest piękne, kiedy w ciemności będę patrzeć w gwiazdy będę wiedzieć która jest Twoja.
 Spoglądam na nią zawsze gdy jest mi źle. Jestem w pułapce uczuć nigdy nie oderwę się od tego. Lecz Ty wiesz , że to ten księżyc dał nam to. Przyciągnął nas do siebie.
 W tej ciemności są gwiazdy a nimi my. Tego nigdy nie zatrzymasz.
Niech ogarnie mnie ciemność i nie krzywdź mnie. Niech Twój blask mnie otuli i wreszcie będziemy tak blisko , że nie będę musiała już czekać. Lecz znajdziemy to co nas oddala , ta przeklęta przestrzeń kiedy ona zniknie.
Zgubiłam swoje serce u Ciebie.


LEANN RIMES Can Fight The Moonlight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz